Eriolukorra protokoll

Segastel aegadel pole üht õiget tegutsemisviisi või vastust, kuigi me kõik seda nii väga ihkame! Olukorras, kus riik ei ole nõudnud ilusalongide sulgemist ei ole salongidel ka õigust saada mingisugust toetust ega kompensatsiooni aja eest mil nad on suletud. Ilusalongid on väikeettevõtted, kus pole võimalik kaugtöö! Bliss ilusalong on väike pereettevõte, mis tegutsenud juba 23 aastat ning meie Blissitaride peres on palgal mitu imelist ilutegijat. Oleme vastutavad ka nende sissetuleku eest, mis otseses sõltuvuses klientidest. Seega oleme otsustanud kuni uute korraldusteni salongi taas avada. Õnneks on nad kõik noored ja tugevad, haritud professionaalid, kes teavad hügieeninõuetest 100% kõike!
Siinkohal oleme karmistanud salongi sisekorra eeskirju nii meie töötajate kui klientide tervise kaitseks!
Palun tutvuda salongi eeskirjadega eriolukorras!
Protokoll kliendile –
*Mistahes haigusnähtude esinemisel ei ole Bliss ilusalong personal kohustatud teenindama antud klienti ja omab õigust keelduda protseduuri teostamisest. Kui selline haige ilmub salongi etteteatamata ja tühistamata oma broneeringut, siis on ta kohustatud tasuma siiski 50% teenuse maksumusest, millest teda keelduti teenindamast.
*Tervel ja haigusnähtudeta kliendil palume salongi sisenedes vahetada kohe trepi juures välisjalanõud salongi sisejalanõude vastu. Kõik kliendid peavad pesema käed sooja vee ja seebiga enne salongi personaliga suhtlemist. Käsi kuivatada paberiga ja paber koheselt ära visata.
*Igasuguse aevastuse ja köhatamise esinemisel peaks klient varjama oma suu varukaga. Viiruse positiivse tulemusel 10 päeva jooksul peale salongi külastust on klient kohustatud teavitama salongi sellest viivitamatult.
Protokoll teenindajale –
*Enne igat klienti puhastatakse pinnad des. vahendiga, millega järgnev klient võib kokku puutuda.
*Peale klienti puhastatakse kõik pinnad des. vahendiga, mida eelnev klient oli katsunud.
*Teenindaja on kohustatud kasutama iga kliendiga nii kummikindaid kui maski! *Pesema 30sek käsi sooja vee ja seebiga ning kasutama käte des. vahendit.
*Kriisiperioodil ei võeta vastu klientidelt kingitusi ja salong ei paku ei kohvi ega teed.
*Salongi ei ole lubatud antud hetkel LAPSED, kes võivad olla viiruse levitajad ja kanda seda erinevatele pindadele, mida raske jälgida ja kontrolli all hoida.
Protokoll salongile –
*Eriolukorra puhul piirame kliendirohkust salongis.
*Graafikus ei oleks korraga tööl rohkem kui 2 töötajat.
*Kliendid peaksid pidama distantsi teenindajaga suhtlemisel ja sealhulgas ka administraatoriga.
*Rahaga kokkupuutel, mida klient on ulatanud on vaja pesta käed.
Sotsiaalministeerium, Terviseamet, Veterinaar- ja Toiduameti ja Kaupmeeste Liit väljastas juhised mida teenindusasutused peavad jälgima. Seda saate lugeda SIIT
Kuidas käsi ÕIGETI PESTA vaata SIIT
Posted on: 22. märts 2020